Treningi Ewy Chodakowskiej – moje spostrzeżenia

Cześć 🙂 Witam w okresie przedświątecznym. Czujecie już święta? Ja chyba zaczęłam, bo jestem w trakcie generalnych porządków oraz przygotowywania smakołyków na wielkanocny stół. Ale niestety, pogoda typowo przysłowiowo-kwietniowa. Na to nic nie poradzimy 🙂 Ważne, aby podczas tych dwóch świątecznych dni cieszyć się obecnością członków rodziny.
Za równo miesiąc czeka mnie pierwszy dzień matur. Jak ten czas szybko leci… Materiał do powtarzania, całe szczęście, zawęża swoje pole, aczkolwiek jeszcze sporo tego zostało. Trzeba spiąć pośladki i pracować pełną parą. Pocieszeniem jest to, że przede mną najdłuższe wakacje w życiu. Planów sporo 🙂 Na pewno po wszystkich egzaminach (ostatni mam 21 maja) będzie mnie tu więcej, a co za tym idzie, blog się rozwinie.
Nie przedłużam już i przechodzę do sedna sprawy. Dzisiaj przygotowałam dla Was (po ponad miesiącu testowania) moją opinię na temat długich treningów Ewy Chodakowskiej. Zapraszam 🙂

Od podpunktów będę pisała swoje spostrzeżenia dotyczące każdego treningu. Klikając na nazwę zostaniecie od razu przekierowani do wideo 🙂

SKALPEL (click)

  • angażuje mięśnie: brzuch, ramiona, pośladki, nogi, plecy
  • ćwiczenia wytrzymałościowe
  • spokojne ćwiczenia w równym tempie, mało intensywne
  • ujędrnienie ciała, pozbycie się cellulitu
  • przeznaczony dla początkujących
KILLER (click)
  • interwały: ćwiczenia funkcjonalne (więcej) + cardio (mniej)
  • dają w kość, pot zauważalny
  • przeznaczony dla bardzo zaawansowanych
 

EKSTRA FIGURA (click)

  • seria: TOTAL FITNESS
  • wyszczuplające, redukujące cellulit
  • mięśnie angażowane (w takiej kolejności): nogi, pośladki, ramiona, brzuch
  • dobra rozgrzewka, króki stretching
  • ćwiczenia funkcjonalne, mało cardio
  • przeznaczone dla początkujących
 
MODEL LOOK (click)
  • potrzebne: ciężarki (0,5-1 kg)
  • seria: TOTAL FITNESS
  • króka rozgrzewka, stretching dolnych partii ciała
  • większość to ćwiczenia na mięśnie: ramiona, plecy, brzuch; brak cardio
  • 5 rund, każda po 3 ćwiczenia trwające 30s; pomiędzy rundami minutowe przerwy
  • przeznaczone dla średniozaawansowanych
 

SPEED EFFECT (click)

  • seria: TOTAL FITNESS
  • prowadzący: Tomek Choiński (śmieszny, trochę zestresowany, ale nie bójcie się tego, że jest to trening z mężczyzną)
  • angażowane mięśnie: uda, pośladki, brzuch
  • tylko 2 ćwiczenia cardio
  • zapewniona rozgrzewka i stretching
  • nie miałam przyspieszonego tętna, najłatwiejszy trening z wymienionych tu przeze mnie; jedyną trudnością było palenie w mięśniach
  • 5 serii, 3×3 ćwiczenia po 30 sek każde; 20 sek pomiędzy seriami
  • przeznaczony dla średniozaawansowanych
BODY EXPRESS (click)
  • prowadzący: Ewa i dwóch trenerów
  • angażowane mięśnie: nogi, brzuch, pośladki
  • mało cardio
  • dosyć lekkie ćwiczenia
  • dynamiczna rozgrzewka, w stretchingu jest angażowane więcej partii ciała (duży plus!)
  • 5 serii, 3×3 ćwiczenia po 30 sek; minutowe przerwy pomiędzy seriami
  • przeznaczone dla średniozaawansowanych
 
TURBO POWER (click)
  • kolejny trening z Tomkiem Choińskim
  • seria: TOTAL FITNESS
  • angażowane mięśnie: nogi, brzuch, pośladki
  • mało cardio
  • niezbyt intensywne
  • wyszczuplające, redukujące cellulit
  • dobra rozgrzewka, krótki stretching
  • 4 serie, 3 ćwiczenia po 30 sek; minutowe przerwy pomiędzy seriami
  • przeznaczone dla średniozaawansowanych
 
  • najbardziej intensywny trening
  • interwały: siłowe-cardio; bez przerw pomiędzy
  • dobra rozgrzewka, słabe rozciąganie
  • 9 rund, każda 2×2 ćwiczenia
  • angażowane mięsnie: nogi, abs, pośladki
  • przeznaczony dla bardzo zaawansowanych

Mam nadzieję, że takie informacje o 8 treningach będą przydatne. Ja na początku swojej przygody ze zdrowym trybem życia ćwiczyłam z Ewą, teraz do tego wracam. Przekonała mnie do siebie 🙂 Polecam równiez śledzić jej fanpage na facebooku oraz oglądać program na Kuchnia+ w każdą sobotę o 11.00.

Życzę Wam wesołych i spokojnych świąt. Pamiętacie, że już jutro koniec naszego wyzwania? Jak Wam poszło? Kto dotrwał do końca bez żadnego odstępstwa od diety? Dajcie znać w komentarzach, koniecznie 🙂 Ja podam swoje efekty w następnym wpisie.
Uciekam pomagać mamie. I na koniec zdjęcia.
Pozdrawiam 🙂

 

 

 

kasza jaglana z prażonymi na miodzie bananami oraz orzechami włoskimi; serek wiejski, łyżka masła orzechowego, sezam, pestki słonecznika (baaardzo słodkie :))